Школа креативних вештина се бави увођењем нових технологија у наш образовни систем, стручним усавршавањем наставника и холистичким приступом у раду са децом и одраслима. Сачињава нас Тим од великог броја стручњака и сарадника, лидера у својим областима рада. Окупљени смо око идеје да својом посвећеношћу, стручношћу, креативним и савременим научним приступом, можемо допринети унапређивању квалитета неформалног образовања у Србији и региону.

Неформално образовање је данас у Србији неоправдано маргинализовано. Када су у питању реформе образовног система, држава се посветила само реформи формалног образовања, док је неформално образовање и целоживотно учење у потпуности занемарено. Желимо да кроз наше обуке дамо прилику сваком полазнику да стекне она знања и вештине које су му током формалног образовања биле недоступне или га се нису директно тицале, а данас су потребе и изазови савремене образовно – васпитне праксе

Све наше обуке дизајниране су и изводе се кроз различите акредитоване семинаре, трибине, курсеве и радионице од стране обучених и квалитетних стручњака из различитих педагошко – психолошких и других научних области. Образовне методе и технике које користимо на нашим обукама имају за циљ систематску и организовану подршку личном и професионалном развоју запослених у образовном сектору, развоју критичког и дивергентног мишљења, као и размену искустава и примера добре праксе.

Поред неформалног образовања, бавимо се и увозом различитих модела интерактивних табли, пројектора и друге мултимедијалне опреме, њиховом дистрибуцијом и инсталацијом, а такође и израдом и производњом рачунарских/образовних софтвера и алата који наставницима и васпитачима могу бити значајна подршка у раду.

Савремена образовна технологија настаје као производ наглог друштвеног развоја. Диктирана је темпом техничког и технолошког развоја, али и променама унутар друштвених процеса. Наши ученици припадају тзв. генерацији „зумера“, а неупитан је и утицај социјалног окружење на њихов однос према школи. Ученик је доведен у центар процеса учења, док је улога наставника/васпитача сведена на улогу „навигатора“ у самом том процесу. А шта она тачно подразумева? У основи, базира се на правилном усмеравању и вођењу ученика у извршавању логичко – психолошких активности, али и реорганизацији перцептивних поља, система и др. когнитивних структура које ученику олакшавају даљи процес учења. Може се рећи да је улога наставника/васпитача у савремено конципираној настави већа и свеобухватнија. По наводима Вилотијевића, он постаје „едукатор, посредник, планер, програмер и организатор, аниматор, дијагностичар и терапеут, евалуатор и истраживач“…

На том путу развоја савремене образовне технологије, наша мисија је јасна и недвосмислено упућује на давање апсолутне и потпуне подршке наставницима, васпитачима, стручним сарадницима, директорима и другим запосленима у образовном сектору за преузимање улога које се од њих очекују у обезбеђивању квалитетног и једнаког образовања и васпитања за свако дете. Рачунајте на нас – рачунамо на Вас!

Директор ШКВ
Бојан Грујић

Контактирајте нас

За сва додатна питања и стручну подршку, молимо вас да нас контактирате. Наше колеге ће вас контактирати у најкраћем року.

Светозара Марковића 21/7, 35000 Јагодина