Акредитовани програми стручног усавршавања за запослене у образовању за школску 2022/2025ред. бр.кат. бр.НАЗИВ ПРОГРАМАкомпетенција/ приоритетна област1.151Рад школе на превецији насиљаК3, К23 / П52.246Инклузија од теорије до праксе 2К2, К17, К23 / П13.649Онлајн игре у наставиК2, К5, К23 / П84.607Мобилни уређаји у наставиК2, К5, К23 / П85.689Примена индивидуалне, проблемске, програмиране и егземпларне наставе у школиК2, К17, К23 / П36.731Савремени концепт у реализацији допунске наставеК2, К23 / П17.737Слободно учите на даљину – онлајнК2 / П68.771Учимо да научимоК2, К5, К11, К19, К23 / П39.826Когнитивна, социјална и емоционална подршка деци у раном детињствуК5, К11, К16, К23 / П810.149Рад са презаштићеном децом/ученицимаК3, К6, К17, К23 / П411.150Рад са презаштићеном децом/ученицма – онлајнК3, К6, К17, К23 / П412.45Дисциплина у учионици из угла васпитне функције наставеК2, К23 / П513.330„BURNOUT“ синдром изгарања на раду и психосоцијално функционисање запослених у установама образовања и васпитањаК4, К6, К9, К19, К23 / П414.472Атрибути успешне реализације образовања и учења на даљинуК2, К23 / П615.601Методе и облици ефикасне наставе учењаК2, К11, К23 / П316.618Настава заснована на међусобном разумевању и сарадњи у функцији унапређивања постигнућа учењаК4, К23 / П417.256На даровитима свет остаје – МЕНСА Србије о препознавању и раду са даровитимаК3, К5, К12, К14, К19, К23 / П118.660Оцењивање у функцији ефикасне наставе и учењаК2, К11, К23 / П219.104Награда и казна – педагошки избор или нужностК3, К14, К19, К23 / П420.193Уметност васпитања – кључ успеха у образовању и сарадња са родитељимаК4, К6, К15, К19, К23 / П521.194Уметност васпитања – кључ успеха у образовању и сарадња са родитељима – онлајнК4, К6, К15, К19, К23 / П522.235Даровито дете у разреду – од скривеног талента до ИОП-а 3К3, К17, К23 / П123.236Даровито дете у разреду – од скривеног талента до ИОП-а 3 – онлајнК3, К17, К23 / П124.303Добра постура у служби културе телаК3, К5, К19, К23 / П425.416Креативна математика – игром до математичких знања и вештинаК2, К5, К16 / П326.320Проблем сагоревања у просвети, како га спречити или бар ублажитиК4, К6, К9, К15, К19, К23 / П427.1057Стваралачки код уметника – нови приступ настави Ликовне културе за учитеље, васпитаче и наставнике ликовне културеК1, К5 / П4Трибинеред. бр.кат. бр.НАЗИВ ПРОГРАМА1.1269Механизми успешне транзиције при прелазку детета из предшколске установе у први разред оснвне школе2.1157Вршњачко насиље – превенција, препознавање и интервенција у установама образовања и васпитања3.1314Портфолио васпитача, наставника, стручних сарадника и директорау функцији самовредновања и ектерног вредновања установ4.1247Управљање стресом и технике превазилажења сагоревања код професионалаца у образовању5.1313Рад са децом/ученицима са сметњама из спектра аутизма6.1311Вештине препознавања и разумевања емоција код деце и ученика у функцијиподстицања социо-емоционалног развоја7.1309Стоп дискриминацији у установама образовања и васпитања – једнаки смо у различитости8.1312Путем предузетништва до функционалних знања Упутство за електронско школско звоноУпутство за коришћење електронског школског звонаПогледајте видео упутство о инсталацији школског звона Преносна интерактивна табла IWB 2800Лако преносиви, малих димензија, изузетних перформансиКонтактирајте насНајновије! Интерактивни рамМодеран изглед, ултра танак дизајн, бочно одржавање, супер висока брзина реакције. Погодно и брзо одржавање, подржава више оперативних система, прати тренд времена.IT опремаБежично пресликавање екранаПодржава бежично дељење и пребацивање екрана вашег телефона на велики екранIT опрема